אישור תושב

תושב/ת יקר/ה,

בדף זה תוכלו להפיק אישור תושב בקלות ובמהירות מבלי לצאת מהבית.

אישור התושב הינו מותנה בשליחת כל הפרטים הדרושים בטופס הדיגיטלי ובתשלום אגרת אישור תושב.

התהליך הוא פשוט וכולל שני שלבים עיקריים:

  1. תשלום אגרת אישור התושב - יש להיכנס לקישור המצורף בסוף הסעיף, בלחיצה על הקישור ייפתח לכם חלון חדש עבור תשלום האגרה, בסיום התשלום יישלח לכם מסרון או דוא״ל עם מספר ההזמנה יש לשמור מספר זה, לאחר התשלום ניתן לסגור את החלון שנפתח ולעבור לשלב הבא. לתשלום האגרה לחץ כאן
  2. טופס מקוון לבקשה לאישור תושב - יש להיכנס לקישור המצורף לסעיף זה, בלחיצה על הקישור ייפתח לכם חלון חדש עם טופס מקוון להגשת בקשה (יש למלא טופס זה רק לאחר תשלום האגרה), יש למלא את כל הפרטים הנדרשים ולהכין צילום של תעודת זהות וספח, לתושבים אשר שוכרים דירה יש להכין בנוסף חוזה שכירות בתוקף. יש למלא טופס זה עבור כל תושב בנפרד!  לטופס המקוון לחץ כאן

לאחר ביצוע שני הסעיפים הפרטים עוברים באופן אוטומטי למחלקה המטפלת במועצה והאישור יופק עבורכם ויישלח לכם בדואר ו/או במייל.

ניתן להגיש את הבקשה גם באמצעות אפליקציית מיתר.

במידה ויהיו חסרים פרטים או מסמכים תקבלו על כך עדכון באמצעות הדוא״ל שהזנתם בטופס.

תודה על שיתוף הפעולה.


אישור תושב